Contractul de servicii de Asisten?? Tehnic? (AT)

Pe lâng? cele 7 contrcate de lucr?ri (CL) descrise în capitolele anterioare, proiectul mai cuprinde un Contract de servicii de asisten?? tehnic? (AT). Scopul contractului de AT îl constituie sprijinirea Operatorului Regional, S.C. Compania Regional? de Ap? Bac?u S.A., în supervizarea ?i managementul proiectului „Extinderea ?i reabilitarea infrastructurii de ap? ?i ap? uzat? în jude?ul Bac?u”, pentru implementarea cu succes a acestuia, în conformitate cu prevederile Contractului de Finan?are.

Una dintre componentele Asisten?ei Tehnice (AT) o reprezint? supervizarea Contractelor de Lucr?ri. Echipa de AT are rolul de a superviza toate activit??ile care se desf??oar? în cadrul Contractelor de Lucr?ri, începând chiar din momentul atribuirii acestora. Dintre activit??ile de supervizare desf??urate pân? acum enumer?m: emiterea de instruc?iuni c?tre Antreprenor, aprobarea proiectului tehnic al Antreprenorului, m?surarea lucr?rilor finalizate, verificarea calit??ii lucr?rilor, emiterea de certificate de plat?, emiterea ordinelor de varia?ie, monitorizarea progresul fizic al lucr?rilor etc.

Pentru imagini de la lucrari, va invitam sa vizionati Galeria foto

Sunteti aici: Contracte Proiect Contract de servicii - Asisten?? Tehnic?